Godnatt!

0kommentarer

Godkväll.

Jag får börja med gårdagen. Det blev en ridtur på lille S och besök av guldklimpen Elias (lillebror) på dagen. Han hjälpte till i stallet och red på Simzon den modige lille killen, bildbevis kommer! På kvällen blev det så att jag hastigt och lustigt besökte ett trevligt St Patriks days firande men åkte hem tidigt. Skönt som tusan var det i morse att inte vara bakfull, jag har hunnit med en massa idag känns det som!

Började med en god brunch och en lång hundpromenad därefter, sedan for jag ut och red. S tyckte att jag var jobbig idag. Tränade fattningar längs vårvägen och S var inte brun längre när vi kom hem, han var täckt av lera och således grå. Efter ridturen blev det en tripp till Haddingen där det bjöds på middag och när vi kom hem igen gjorde jag klart stallet. Vi avrundade sedan dagen med ett biobesök! Vi såg "Devil inside" och den var mycket olustig. Nu blir det inte skräckfilm igen på bra länge..

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej