Hit me with your rhythmdick

0kommentarer

Hej!

Nu är det kväll i stugan. Jag och hundarna har haft en riktig myskväll hos mor (jag och Mio tyckte det var mysigt i alla fall, Rill ville hem efter cirkus 2 timmar), jag blev bjuden på massa gott fika och så blev det massa surr som vanligt. Jag lyckades inte slita mig förrän efter midnatt.

Vi tittade som sagt på melodifestivalen och mamma är så himla rolig. Jag älskar att upplysa henne om obekväma saker och ikväll fick jag ett ypperligt tillfälle när jag påpekade en mening i Sean Banans låt som hon inte tidigare hade uppmärksammat, något med "jag blir glad i min ding" och så pekar han på skrevet. Haha. Hennes efterföljande minspel har etsat sig fast..

På tal om mammor.. en viss (annan) mamma ska enligt uppgift ha sjungit "hit me with your rhythmdick" istället för "hit me with your rhythmstick" som det ska vara. I love it.

En söt liten melodifestivalspaj <3

Kommentera

Publiceras ej