Mina senaste bakverk

1kommentarer

Goddag.

Vi har haft en väldigt förvirrande förmiddag här i Moris.

Jag måste upp på höloftet och reka i dagsljus men jag känner mig inte så sugen. Om ett par timmar ska jag med hjälp av min fallfärdiga saab transportera mig till jobbet. Ikväll har jag lektion med min egen far, något jag inte tänkte på när jag anmälde honom till ridlektion. Hoppas han sköter sig!

Jag ser fram emot helgen som attan. Jag ska rida så klart och så blir det middag och utgång med Rebban på lördag. Hoppas på fint väder så att man kanske kan göra någon typ utav utflykt. Eller kanske ha en bakdag inomhus..

Sedan måste jag även få klargöra en sak. Följande ord finns: Bäst, bästa, bättre, Bra osv.. men ordet BÄSTASTE är inte ett ord och i mina ögon har vi på facebook ett fall av ordmissbrukande när det kommer till detta påhittade ord..

Mina senaste bakverk

1 kommentarer

Mam

09 Mar 2012 19:08

Helt rätt - finns varken i SAOB eller SAOL. Men det skulle inte förvåna mig om det snart kommer in. Goda muffinsarna såg ut :)

Kommentera

Publiceras ej