41 h tur och retur

0kommentarer

Goddag!

Jag har sovit bort halva dagen. När jag kom hem sent igår kväll kändes det som om jag varit borta jättelänge men jag har faktiskt bara varit borta hemifrån i 41 timmar. Bilresan ner tog 11 timmar åt båda håll, på vägen hem stannade vi även till och hälsade på lilla Älvan som fick några morötter. Sjävla ridprovet och intervjun tror jag gick ganska bra, men vem vet. Det visar sig inom ett par dagar. Det finns 16 platser på utbildningen så det är bara att hålla tummarna.

Sedan har jag blivit informerad om den tragiska olyckan på jobbet igår som slutade med att fina underbara Dixon inte finns i livet längre. Ponnyn med ett hjärta av guld, jag satt på hans trygga rygg senast i fredags och gjorde lustiga gymnastiska övningar.. Vi kommer att sakna honom otroligt mycket på ridskolan..

Kommentera

Publiceras ej