Klappat och klart

1kommentarer

Hej igen.

Jag råkade somna mitt i det där inomhusmyset och sov en timme, vilken fröjd det var för kropp och själ! Tyvärr drömde jag en lång dröm om ett enormt godishus så när jag vaknade blev vi tvugna att åka till affären och handla lösviktsgodis.. med i korgen slank även ett paket ägglikörglass. Mmm. Observera att jag typ aldrig köper något annat godis än en chokladbit ibland men idag fick jag en craving för vass för att motså.

När jag vaknade hade jag även fått en liten uppdatering om Älvan på mailen. Tydligen "verkar hon trivas", jag har lite svårt att tro på att min känsliga dam landat så fort på nya stället men ok :) Hon lever ju i alla fall och har inte heller råkat ha ihjäl någon. På onsdag skulle hon få gå ut på betet och då blir hon nog nöjd!

Det är klappat och klart att jag åker ner till Nora i slutet av juni, då ska vi åka ner till Älvan och hälsa på! Vi har även köpt festivalpass till Peace and love så jag kommer att få se Kent! Hög lyckofaktor.


Älvan på bete 09, just innan hon blev min!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

14 May 2012 20:09

Finns det ingen som heter Kent, på närmare håll, som du kan titta på ;-)

Kommentera

Publiceras ej