Min jättebäbis

0kommentarer

Haj.

Jag har haft en bra dag på jobbet. Imorgon ska jag inleda arbetsdagen med att träna lite hoppning med Maggan inför provet på måndag, kan man få en bättre start på en arbetsdag?

Nu har jag dock tänkt droppa en liten bomb (som många redan vet om dock). Måndagen 4 juni reser min lilla bäbis Simzon ner till en familj i Falun som ska prova att ha honom på foder några månader och fungerar det så blir han kvar på obestämd tid. Han ska stå i samma stall som Nora har sin häst i. Det kommer att kännas jättejobbigt men samtidigt väldigt bra eftersom jag tror att han kommer att få det jättebra, det känns som en perfekt lösning för alla inblandade och framförallt för Simzon som kommer att få dubbelt så mycket uppmärksamhet i sitt nya hem. Många tårar kommer dock att fällas..

Min jättebäbis

Kommentera

Publiceras ej