Soffsöndag

1kommentarer

Sköna söndag.

Typ hela dagen har spenderats i soffan med en god bok med undantag av en hundpromenad och en tilllagning av en fantastisk vegetarisk korv stroganoff. Kl 18 hade jag min lilla dressyrgrupp på hippo och när jag kom hem tog jag en lugn kvällsritt på min lille S.

Jag har förövrigt bestämt mig för att åka ner till Skara och göra ridprovet, det må bära eller brista. Jag ska få hyra en häst på ridskolan där nere, känns ju jättepeppande att alla andra kommer att komma dit på sina flashiga tävlingshästar som de ridit på i typ 7 år. Men jag resonerar som så att det vore dumt att försitta chansen nu när jag faktiskt blivit kallad trots en något bristande behörighet. Jag söker nu ett glatt resesällskap om någon känner sig manad! Eller det behöver faktiskt inte ens vara särskilt glatt bara jag slipper köra 93 mil ensam på en dag..

Nu ska jag se ett avsnitt av true blood om Robin finner den mytomspunna USB-stickan och sedan söva. Godnatt!

1 kommentarer

Ida

21 May 2012 23:05

Vilket datum är det?

Kommentera

Publiceras ej