Tavelsjöleden

0kommentarer

Hallå!

Idag har vi vandrat fram över stock och sten, vi gick minst 2 mil i väldigt blandad terräng (man gick bland annat över ett berg). Mot slutet var jag ganska psykiskt utmattad. Jag hade förmodligen haft lika mycket socialt utbyte av en huvudlös torso som jag hade av min sambo längs slutet av den där vandringen, men tittar man på bilderna så ser det onekligen ut som om vi haft ganska trevligt.

En tidig fikapaus. Jag trodde dock inte att den var tidig! I min enfald trodde jag typ att vi hade gått hälften när vi i själva verket kommit en femtedel ungefär. Gifflar rocks.




Här blickar jag ut över vad som verkade vara ett mycket aktivt bäversamhälle..




En åker där hundarna fick löpa amok en stund. Mio fick fnatt!




Tillbaka vid bilen, lätt sprängd efter dagens strapatser :) Rilla var till synes oberörd.. 2 mil i halvtaskig terräng är ingenting för en liten pinscher!

Kommentera

Publiceras ej