Perfect monday

0kommentarer

Vilken fantastisk dag jag hade igår, på en måndag av alla dagar!
 
Jag började med världens skönaste sovmorgon, gick en tur med di brune tu och åkte sedan till Miz Liz tatto och gaddade mig, woho! Åh vad jag älskar tatueringar, jag kan inte få nog. Fixade först till min lille mörtsugga som blivit lite ojämn i kanterna och sedan blev det en ny en på armen! Fy fariken vad ont det gör att tatuera sig på kärlekshandtagen!
 
På kvällen hade jag in första hoppning i kombigruppen och det var så kul! Jag fick hoppa lille Guling och han visade sig faktiskt vara lika "kung" som Kerstin påstått innan. Hoppas att jag får hoppa den lille fler gånger.
 
Dagen avslutades med att jag blev bjuden på god hemlagad mat, precis vad man önskar sig efter hoppträning!
 
Min häst! Inte helt klar dock, men vi måste spåna lite..

 
 

Kommentera

Publiceras ej