Riders tour och PW

0kommentarer

Hej! Ligger i sängen efter en lång dag! Jobbade 7-16.30, blev en ponnytur idag med. Bra arbete för magmusklerna! Efter det for jag på volkswagen riders tour på motorcentralen, men jag hade nog väntat mig lite mer häst! Ridbyxor och dragbilar i all ära men jag lyckades inte riktigt hålla koncentrationen hela vägen ut. Jag får dock ge en eloge för gott fika och välfyllda godisskålar!

Efter det knep jag Sara för en powerwalk och vi var ute i över en timme trots det smygkalla vädret. Mio var givetvis också med.

Nu återstår det att sova men jag förstår inte riktigt hur det ska gå till, jag har sån ångest över veckans kommande examensprov att jag inte kunnat sova ensam. Då har jag legat och katastroftänkt halva nätterna. Konstigt nog sover jag som en död när jag sover med Jonathan men inatt jobbar han. Dessutom är det superläskigt att sova med hans katter.

Redo för PW

Kommentera

Publiceras ej