V75

0kommentarer

En bra dag i både regn och solsken. Sofia var den som hade mest flyt i bettingen! När jag kom hem hade "någon" kört i princip alla mina möbler från berghem till sandbacka <3 ska dit och packa resten idag och så blir det städning imorgon.

Vi gick ut på krogen igår även och trots att det blev schlagerklubben så var det inte en roande kväll. Bland det första som hände var att en random tjej blev rabiat på mig för att hon trodde att jag var intresserad av hennes kille. Vilket var väldigt märkligt för jag fattade aldrig ens vilken kille hon menade men hon ville typ döda mig. Något får mig att önska att hon dyker upp på typ afterworkridningen i veckan, det vore kul.. Dessutom var jag i princip nykter vilket ALDRIG är en fördel en lördagkväll på stan. Usch för ett svettigt dansgolv med närgångna knuffiga människor med ögon i kors, nej tack till den kroppskontakten! Jag är inte ett fan av kroppskontakt över lag så jag vill gärna inte att tanter 3 äpplen höga rumpar mig på dansgolvet. Nya tag någon annan helg! (det kan dröja)

Umåker

Kommentera

Publiceras ej