Gissa vart jag befinner mig

0kommentarer

OBS! Följande är skrivet i torsdagskväll men det gick inte att uppdatera då:

Tjoho, gissa vart jag är - jo i fritidsledarrummet på en mycket tveksam tältsäng som jag hittat i solarierummet. Utanför sover 5 snälla lägerbarn. Jag saknar J och hundarna!

Jonathan är förövrigt världens bästa kille, han vet dock inte om att jag har en blogg annars skulle jag aldrig skriva så mycket gulligt och snuttigt. Den sidan vill jag inte direkt avslöja..

Igår fick jag middag och hjälp i stallet, det kan väl inte bli så mycket bättre! Nu fick jag det dock att låta som om det var något ovanligt att J lagar middag åt oss, det är givetvis ganska vanligt förekommande! Men att han spenderar 4 h i stallet utan minsta suck <3 och klipper när jag blir trött i armen :)

Kommentera

Publiceras ej