Älsklingsälg

0kommentarer

Hej!

Jag har haft en toppendag trots att jag varit väldigt trött, jag tror att min hjärna har gått in i juletid. Jag började med en tur i skogen med min älsklingsälg.

"När matte vill att jag ska stå stilla mitt i skogen för att ta kort måste jag ha mina öron så här för det är jättekonstigt"


Sedan har jag jobbat och haft mina torsdagselever för sista gången! Jag har fått så söta julklappar att jag är alldeles rörd. Stannade kvar och fikade med sista gruppen, dom är så mysiga. Jag kommer att sakna dressyrgrupperna :) Men så är det när man är vikarie!

Vid hemgång hade jag tänkt att extramocka ett varv men då låg den här lilla snabeln och myste! Det var ju bara att ställa bort grepen och bjuda på lite morotskvällsfika <3



Nu blir det en dusch och sen sängen (som bytt plats sen jag var hemma sist), ser fram emot lite sovmorgon imorgon!

Kommentera

Publiceras ej