God jul!

0kommentarer

Juletid men ingen julefrid! Det har varit en intensiv men mycket bra dag. Jag klev upp tidigt och åkte till stallet, släppte ut hästarna och fixade Gastro. Åkte hem, bytte om, gick en hundpromenad. 10.20 var jag på plats hos mor och hämtade henne samt J som jobbat natt och så brände vi iväg till Robertsfors.

Vi hämtade upp lilla mormor som vandrade runt som ett litet julspöke på boendet, sedan bar det av till Lennart som hade dukat upp med grötlunch och senare fika. Mera släkt slöt upp. Vid 14 rullade vi hemåt igen, jag somnade i bilen. Hämtade hundar, klappar och den stackars nattjobbaren fick ta en dusch fast det var på håret.

Sedan åkte vi vidare till pappa på udden där vi fick supergod mat och spelade spel till 23 snåret (vid 23 hade jag och Frida spårat ur så då fick vi avsluta, Frida läste Vajayjay istället för Vivyanne på frågekortet och jag fick för mig att det stod Big Cock istället för Big Clock). J jobbar natt igen och tog bilen så jag sover över här med vovvarna.

Finisar i Robban

Ett försök till arrangerad julbild :)

Vegoskinka! Vilken fantastisk upplevelse..


Pappas öl-renar från Frida


Någon har visst varit en snäll sambo i år..



Kommentera

Publiceras ej