Hoppdag

0kommentarer

Hejhej!

Jag ligger i soffan under filten, ser grand prix hoppning från London och har väl sällan varit så nöjd över att vara ledig en måndag!

Jag och Gastro har ju hoppat klubbhoppning idag och det var vansinnigt kul trots att jag som vanligt var gräsligt nervös innan. Vi började med att hoppa fram relativt klockrent och inne på banan så hände något makalöst - jag såg nästan alla distanserna och började inte backa. Vi fick tyvärr ett litet olyckligt pet pga att vi kom för nära på ett räcke, lite överrumplande tyckte G, men vad gör väl det. Hade dessutom en jätteglad häst som gjorde en del glädjeskutt <3

Min karl köpte ohyggligt mycket grönsaker när vi handlade igår, sånt som vi ofta får slänga för att vi inte använder upp det, så jag tog på mig husmorshandskarna och gjorde flera liter grönsaksgryta.


Nu ska Gastro få två lugna dagar och jag ska umgås med familjen! Har fortfarande en förbenad julklapp oköpt :/

Kommentera

Publiceras ej