Nerver

0kommentarer

Godmorgon, ni som sovit något. Här är det en skitmorgon. Jag har inte kunnat sova alls vilket har drivit mig till vansinne och fått mig på ett jävulskt humör. Jag har dock kommit till insikt om att jag är en alldeles för nervös och orolig människa för mitt eget bästa, kanske var det därför jag inte kunde sova. Jag har varit sån i perioder förut men senaste året har det eskalerat.

Jag kom bland annat på mig själv att ligga och oroa mig för om jag kommer hitta ett bra bete till Gastro i sommar, det är ju sinnessjukt. Jag är nervös hela tiden för att någon i min familj eller annan nära person ska dö. Jag oroar mig över hundarna för dom är så gamla nu.

Sen är nerverna över lag mycket känsliga. Härom veckan en tidig öde morgon när jag gick till bilen i mörkret såg jag en man på håll på parkeringen, han gick lite lustigt och var vänd åt mitt håll. Han hade något i handen som han plötsligt lyfte mot mig och jag fick panik, nu skjuter han mig tänkte jag och trodde jag skulle svimma. Sedan såg jag att han bara hade en tomflaska i handen som han svängde fram och tillbaka.

Nä usch. Dags för frukost här. 

Kommentera

Publiceras ej