:S

1kommentarer

Samtal via telefon mellan mig (J) och kommuniceras support (S). Förkortad version.

J - Hej, jag får inte igång internet här.. Det står att man bara ska behöva sticka in kabeln i väggn.
S - Vad har du för ip-nummer?
J - Hur vet man det?
Kort tystnad
S - Gå till kontrollpanelen.
Paus
J - Ja, nu vet jag inte hur man kommer dit. Det är inte min dator..
S - Vad är det för dator?
J - Samsung.
S - Vad är det för windows?
J - Ja.. Något nytt windows. Det ser konstigt ut..
S - Då är det nog 8..
J - Jaha..
Någonstans här i konversationen kunde jag höra hur supporterkillen började äta intensivt på något, typ en smörgås.
S - Gå nu längst ner till höger blablablabla blablabla kontrollpanel bla blabla..
J - Jag visste att min sambo skulle ha ringt istället.
Tystnad
S - Nä men det här går ju bra..

1 kommentarer

Syster

07 Dec 2013 09:45

Hahaha!

Kommentera

Publiceras ej