Falu gryta

0kommentarer

Hej!

Nu hade jag nästan glömt bort bloggen igen! Jag har så mycket för mig just nu, love it! Jag gillar både att ha fullt upp och att slappa som en död sill, det är en fördel. Det får inte bli för mycket åt något håll bara :)

Vi hade en jättebra minisemester i Falun! Vi var bland annat nere i Falu gruva, trots att jag varit i Falun typ 100 ggr hade jag aldrig varit där tidigare. Rekommenderas! Jag är sjukt svår att imponera på men den där gruvan hade "det". Jonathan trodde dock att det hette Falu gryta, så det är det nya interna namnet. Jag köpte en bok om grytan som jag hoppas hinna läsa nästa semesterperiod.

Annars så blev det lite shopping, häng, cider, god mat och hundpromenader. Karlarna fiskade. På hemfärden blev det givetvis Ikea, vi kom hem med 3 lampor.

Jag har haft en toppenvecka helt klart men min redovisning får fortsätta i nästa inlägg för nu är det strax läggdags! Här kommer lite blandade minisemesterbilder, orange hjälm betyder gryta!

Kommentera

Publiceras ej