Spännande vecka

1kommentarer

Hej!

Soffläge efter en bra dag som dock har gått ruskigt fort trots att jag började jobba halv 7. Det är jag, två bruna hundar, en halvgalen karl och ett pringlesrör.

Jag har haft en superspännande vecka, som de flesta vet har jag ju köpt en häst! Lilla Gastro. Och jag är så glad över köpet, han är verkligen en underbar häst <3 Så min vecka har helt enkelt spenderats i stallet eftersom jag jobbat, ridit, fixat och grejat.

Iofs gjorde jag en liten avstickare igår och åt middag på Lottas med Linda och Magali som är uppe från Göteborg några veckor, kul! En avstickare till Braxsele har det också blivit, klappade på dom andra två hästälsklingarna och fick middag :)

Här kommer lite bilder! Ibland läggs samma bild upp två gånger, det är dock inte min mening. Den här appen har ett eget liv!

1 kommentarer

Johanna

06 Jul 2013 22:48

Han kunde inte fått ett bättre hem!! <3 =)

Kommentera

Publiceras ej