Lång dag

0kommentarer

Hej.

Det blev en lång dag idag. När man har semester kan man lyckligtvis även ta en lång sovmorgon dagen efteråt, som i detta fall.

Jag började med en sväng på stan, hade ett presentkort som behövde handlas opp. Det blev även indisk lunchbuffe, sjukt gott men jag vet inte om jag kan göra om det. Vi åt så mycket att jag trodde jag skulle kräkas efteråt, på riktigt alltså! Det var riktigt nära en gång på torget.

Sedan åkte jag till Älvan och sen till Simzon, fick mat i Braxsele! Åkte sedan till Berghem och rensade på vinden och fick ihop en hel hög med hästgrejer som ska säljas. Hittade även ett skitsnyggt täcke som jag trodde var försvunnet för evigt!

Idag vankas personalfest hos Kerstin, tror det blir riktigt trevligt :)

En fölis hos Yvonne

Kommentera

Publiceras ej