Bra söndag

0kommentarer

Hej.

Jag har haft en bra söndag må jag säga. Började med sovmorgon, sedan skogstur med karl och tre hundar, hämtade upp subwaymat och Malin, sedan spenderades ett par timmar på hippoläktaren.

Gastro har ju lyckats slå på sig i hagen på något vis men nu verkar han vara helt återhämtad, så skönt! Imorgon blir det lite skritt igen.

Jag har även varit och lämnat lilla Nima, det var tråkigt. Vi ville hellre lämna tillbaka Rill. Sedan så har jag handlat lite och på vägen hem såg jag att det fortfarande var fullt med ljus på kyrkogården så jag tog med mig mina hundar och tog en kvällspromenad. Det är alltid stämningsfullt på kyrkogården men extra vackert med alla ljus!

Nu ska jag tvätta lite, äta en krämbulle, ta ett bad och sedan vänta på J som jobbar kväll.

Gastro (Malin har fotat!)


Lilla Nima



Kyrkogården 


Kommentera

Publiceras ej