Halloween

1kommentarer

Jag vet att jag är gammal och grå men jag förstår seriöst inte grejen med Halloween. 

För det första, det finns risk för att okända barn kommer och knackar på i läskiga kostymer. USCH! Jag vägrar öppna och det har jag alltid gjort. Kommer ihåg en halloween på glassgränd när en person i screammask ringde på, jag ålade fram till dörren så att jag inte skulle synas i fönstret och kastade mig på låset.

För det andra, så verkar halloween även handla om att få en ursäkt att klä sig som en prostituerad. Alla vill vara catwoman. Jag har inte haft något intresse för att klä ut mig i vuxen ålder, det är väl därför jag inte hakar på. BK gjorde ett försök för många år sedan en halloween, jag minns inte vad de andra var men jag var en cowboy. Jag hade nyligen ramlat av en häst och hade ett blåöga så jag behövde inget smink. Jag minns inte om vi uppskattade tillställningen..

Nu ska jag äta lite marshmallows på burk!

1 kommentarer

Jenny Nyström

03 Nov 2013 20:57

hihi, här plingade de på i torsdags och jag ålade mig runt kanten för att kunna titta ut och se vilka det var, smög sedan tillbaka samma väg och vägrade öppna =)

Kommentera

Publiceras ej