Grattis Jon 27 år

1kommentarer

Vilken dag!

Jag steg upp 6.20, intet ont anandes. Några grattis-sms trillade in på mobilen under dagen. Jobbade mina 8,5 h. Mockade, satte G i skritten, pysslade på. Jag hade inga planer för min födelsedag, utan hade som mest tänkt bjuda på tårta på söndag för de närmast sörjande. Jag firade ju med Sofia och Malin förra helgen.

Jag tyckte att Jonathan stressade på lite på sms, men jag hängde ändå kvar på läktaren för att få se lite hoppning. Pappa skulle komma och byta bil med mig, det var lite märkligt att han inte hade gjort det än men jag tänkte inte närmare på saken.

Släpade mig hem med spån i håret och fann J, mamma, pappa, Frida, Elias, Isac och Eva i vardagsrummet blåsandes i partytutor! Det var ballonger överallt och hundarna hade serpentiner i sina halsband. Det var awesome! Jag var i chock. Vi fikade och tittade på filmklipp på Gastro, kan det bli bättre ;)

Kvällen avslutades med ett bad i badkaret tillsammans med mina produkter från body shop som jag fick i present. Vilken perfekt födelsedagskväll det blev! Tusen tack alla inblandade <3 






1 kommentarer

Jenny Nyström

24 Oct 2013 11:43

Vad roligt att bli överraskad =)

Kommentera

Publiceras ej