Helgsummering

0kommentarer

Hej!

Här kommer en liten helgsummering. Skyndade mig hem från jobbet på fredag kväll och hann nästan se hela Idol. Det blev en liten kompensation för att jag missade Bonde söker fru i onsdags :(

Tog en liten sovmöra på lördag morgon och gick sedan vilse i gammliaskogen med hundarna. Det var tur att jag hittade ut innan jag skulle börja jobba iaf! Hade dressyrkurs på hippo och åt middag med Marlene och alla kursdeltagarna. Pysslade med Gastro till låsning, passade på när Jonathan var ute på eget bevåg :)

Hade utsläpp i morse och sedan del två av dressyrkursen. Red lite markarbete med G efter lunch med lite coachning av JF. Blev sedan en kortare och mer beprövad stig i skogen med vovvarna. Därefter födelsedagsfika hos mamma!

Hon fick denna söta kakkupa av mig.



Kommentera

Publiceras ej