Stånk

0kommentarer

Äntligen ryggläge. Började jobba 8 imorse och eftersom jag är något av en valnöt så hade jag missberäknat mina timmar, så att jag blev tvungen att jobba mer än 8 timmar för att klämma in nybörjargruppen i dagsplaneringen. Mockade, spånade, tog in hästar, åkte hem bara för att hinna krama på J som jobbar natt i natt, tillbaka till Hippo, tittade på lite hoppning, longerade en superpigg Gastro, nattade och lämnade bygget 1 minut före låsning. Var smart och förberedde frukostmat och vatten i hagen så att jag får sova 10 extra minuter imorgon bitti, det kommer att kännas otroligt värt det :)

Min bil fick förövrigt punka idag, det satt en spik i däcket. Tack alla inblandade för snabb undsättning! Tyvärr verkar bilen läka olja också som salt i såret, men det skjuter jag upp några dagar.. Jag har lång erfarenhet av att skjuta upp saker och ting så det ska nog gå bra.

Dags för 5,5 timmars sömn då! Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej