Tisdag fisdag

1kommentarer

Hej!

Jag har haft två bra dagar här i rad. Igår besiktades min lägenhet utan missöden så nu är det klart med lägenhetsbytet! Vi har fått en schysst deal med nuvarande lägenhetsinnehavare så vi får börja flytta grejer redan 9 november. Igår blev det även en trevlig tur i skogen med sällskap, samt lite fixande med olika ärenden. Det är så skönt att få pricka av saker på sin göra-lista.

Idag har jag visat Mimmi och det gick super! Sedan har jag och Gastro hopptränat och jag är så nöjd med träningen. Jag börjar hitta galoppen och anridningarna blir bättre och bättre. Än så länge håller jag mig på lite lägre höjd, jag har en så himla ärlig häst och jag vill inte höja förrän jag känner mig helt säker på att jag kan lägga honom bra och dessutom kan hänga med balanserat i lite större språng. Han är bara så fin! Att pappa stod på läktarn var också kul. Och, inte att förglömma, jag har nya ridstövlar. Vilken skillnad det gör med bra utrustning! Jag fick så mycket stadigare skänkel, amazing.

Nu drack jag precis vatten här ur ett suspekt glas och vill bara påminna Anna Bredin om två extremt dammiga glas bakisvatten i en olustig källare för x antal år sedan :) Det var vatten med tuggmotstånd det!






1 kommentarer

Bredin

09 Oct 2013 21:29

Uuuh, skoja inte! Men vad gör man när man är törstig?:P

Kommentera

Publiceras ej