Yey!

0kommentarer

En bakissöndag är till enda. Det blev en riktigt bra kväll igår! Med undantag av mina presenter då.. Som många vet har vi ju en tradition inom BK att ge varandra det mest fruktansvärda man kan hitta. Sofia hade verkligen ansträngt sig och hennes presenter till oss gick denna gång i religionens tecken.. (som så många gånger förr).

Det var så mycket som klaffade. Adam + Adam, chips till middag, jag och Malin fick dansa till "Vindarna viskar mitt namn", Sofia var med på ett kristet skivomslag, musiken till Top Gun gick varm..

Snyggt folk i avancerad posering



Idag har jag mest hängt i hemmet. J bjöd på frukost i sängen vid 11 och sedan gick jag en långsam hasande promenad i skogen med vovvarna. Åkte till stallet vid 17 och longerade lille G.

Natti.

Kommentera

Publiceras ej