Flamingo

0kommentarer

Hej.

Jag badar. Det var helt oundvikligt.. Badrummet bara sög in mig utan pardon, så nu ligger jag här. Tyvärr valde katten dock att göra sina behov i kattlådan precis intill badkaret. Alltså jag tror inte man förstår om man inte är utsatt hur jobbigt det är att plötsligt få en katt i sitt liv efter åtta år med hund. Mina hundar äter när dom får mat, sover tills jag kliver upp, går ut när jag går ut (givetvis sker detta efter deras behov men skulle de stå och skälla vid dörren för att få komma ut som den här katten gnäller när den vill ditten och datten hade jag varit komplett galen vid det här laget) och myser när jag vill mysa. Katten kan börja jama tre på natten för att maten i skålen inte duger, seriöst? Jag får spader. Och den bajsar alltid när jag ska bada..

Men nog om det. Jag återkommer senare med ett inlägg om hur upprörd jag är över andra saker.

Tjing


Kommentera

Publiceras ej