Sorry

0kommentarer

Godkväll.

Jobbade idag. Lycka var det att återse min lilla häst imorse! Bild tagen över axeln i rörelse:

Sen fick jag rida lilla Eloise som är en utav våra nya ponnyer. Det var en trevlig och något humoristisk upplevelse även om min ork inte räckte längre än några varv i ridhuset.

Stannade kvar på stallet till pappas ridlektion och lyckades sedan snylta till mig en middag på Max, det tackar vi för!

Och JA jag vet att jag är väldigt omogen ibland (dock mycket sällan, men det är väl något undantryckt som måste få utlopp ibland), jag kunde nämligen inte låta bli att ge Jonathan en hemlig tatuering i ett obevakat ögonblick.. Sorry.

Usch, känns inte bra att ha min älskling Gastro och en bläckpenis i samma blogginlägg men nu blev det tyvärr så.

Nu är det hög tid att sova för imorgon händer det grejer!

Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej