Bra dag

0kommentarer

Hej.

Sitter i soffan och summerar en bra dag. Älskar energin som kommer med en god natts sömn. Det blev segstart i sängen med frukost på en bricka! Det är ju inte så ovanligt numera.

Sedan slöt jag upp med Marlene och barna för en fika hos glassbonden, det var mitt första besök. Och det låg inte där jag trodde att det skulle ligga.

Min glass och ett barn i bakgrunden 

Sedan åkte jag till Braxsele och myste med farbror Gastro. Han blev ordentligt putsad och insmord, men svarade genom att rulla sig i sanden som första move när han kom ut igen.

Mysarn

Sen hipp som happ blev jag bjuden på grillmiddag. Mätt och belåten kunde jag sedan rulla hemåt i vår nya bil lyssnandes på min nya talbok.

Nu har jag varit ute på kvällstur med hundarna. Tyvärr är halva lägenheten strömlös men det får bli ett bekymmer för morgondagen för nu tänker jag ta ett bad.

See you when you get there!

Kommentera

Publiceras ej