Heldag

1kommentarer

Sitter och hänger i ridhuset, det är för spännande här för att kunna åka hem trots att jag är helt körd.

Det blev en heldag i Vännäs med lille G. De hittade inget fel på hästen, fina röntgenbilder osv. Vi ska dock tillbaka och ultraljuda vid senare tillfälle eftersom jag fick bekräftat att jag kanske inte är galen utan att det kan finnas något. Men jag har ändå en ganska bra känsla nu, vet tittade även på ryggen och gav mycket bra kritik. Sällan man såg en så mjuk och avspänd rygg, tydligen. Kan även tillägga att min häst var vilde Bill på longeringen, med all rätt förstås.. Frivillig longör till nästa besök kan anmäla sig här i kommentarsfältet.

Nä nu kan jag inte sitta kvar här. Ridabstinensen knäcker mig.

1 kommentarer

Johanna

02 Jul 2014 21:10

Jag kan kanske hänga med nästa gång om du vill :)

Kommentera

Publiceras ej