Ännu en bra dag

0kommentarer

Hej!

Idag har jag haft ännu en bra dag. Vaknade vid fem, drog mig en stund och åkte sedan till stallet. Kom till stallet strax efter sex, en bil på parkeringen, går runt för att hitta en olåst dörr och finner en närmast min box. Kliver in i mörkret och där sitter en liten mullvad på ett täcke på golvet och väser "dom har fått mat". Älskart.

Sen var det bara att göra G respektabel igen, ut och promenera och sedan startade han vid åtta med Johanna som pilot. De gjorde en jättefin runda och slutade på en 7e plac! En liten vit rosett till G :)

Nio började jag jobba. Hade tävlingsteori med en söt liten grupp ca fyra h, sedan blev det läktarhäng varvat med häng i solen med trevliga människor. När jag kom hem blev det middag på allstar med mannen i mitt liv. Nu slappar vi soffa, blir nog en ganska tidig kväll i kväll :)




Kommentera

Publiceras ej