Har du sett den här?

0kommentarer

Hallå.

På det stora hela har det varit en bra dag. Snoozade typ 8 gånger i morse, det är alltid lika tillfredsställande. Hoppade lite sockerbitar med söta Jummis. Jobbade mina lektioner. De allra flesta eleverna är söta, glada och mottagliga men sedan har jag ett fåtal på måndagarna som är negativa och omotiverade. Jag har svårt att bemöta det måste jag erkänna, känner mig otillräcklig. Och så blir jag uppretad såklart när elever klagar på våra snälla hästar och ponnyer.

Hade förövrigt även ett bra möte med våran chef idag, får jobba 70% istället för enbart mina 50% några månader till och det var välkommet.

Imorgon ska Jonathan reka sängar inför sängköp! Jag är så less på den här gamla, jag tror att den är full med kvalster.. Så en ny säng kommer att förgylla min vardag.

Det var nog allt på informationsfronten idag. Karln sover redan och jag borde göra detsamma.

Kommer ni ihåg den här? :)


Kommentera

Publiceras ej