<3

1kommentarer

Hallå.

Soffmys för mig och Stella innan vi ska iväg och fira mors födelsedag. Natten till lördag var extremt jobbig och även morgonen igår, stackars Lillis hade ont i magen och skrek som en dåre. Jag var en gråtande zombie. Jonathan jobbar hela helgen. När jag fick en invit till mor tog jag direkt barnet i pyjamasen och åkte dit, vi fick mat och mys och lite nytt liv. Sen vi kom därifrån igår har Stella varit hyfsat tillfreds, jag är dock satt på mjölkfri diet..

Vad är det med magiska mormödrar anyway? Skriken avtog redan på väg ut ur byggnaden här när jag berättade för en illröd liten trumpet vart vi skulle någonstans. Mamma fick mig att ta med vagnen trots att jag var skeptisk då vi fått vända flera gånger på väg ut på promenad då barnet panikskrikit i vagnen - nä men när mormor styr då kan man minsann sova sött flera timmar i den.

Nåväl. Nu ska jag och ögonstenen svida om! Hon ska få debutera i 70-talsklänning från myrorna.

Den bästa lilla person jag vet <3

1 kommentarer

Morfar

05 Oct 2014 17:23

kan inte tro att hon mest av tiden gallskriker. Så tillfreds som hon ser ut att vara :)

Kommentera

Publiceras ej