Hepp hepp

0kommentarer

Hepp hepp.

Tredje världskriget bröt ut här i stugan runt halv 9 ikväll. Efter att den ena parten retirerat kunde vi dock vandra över till grannarna och spela kort.

Jag har förövrigt fått en helt oprovocerad grov åthutning idag och jag är tämligen känslig för sådant. Jag är ganska konflikträdd och försöker att inte komma på kant med folk, dock hindrar det mig inte från att kunna hetta till när någon beter sig som en hög med skit.. Jag funderar starkt på att konfrontera personen nästa vecka bara för att jag vet att jag inte kommer kunna låta det rinna av mig om jag inte gör det. I ögonblicket blev jag nämligen ganska paff (jag blev givetvis ganska vass i munnen men fick tyvärr inga smarta ord sagda.. happens all the time).

Imorgon är det lördag. Jag säger ridning på dagen och Cover på kvälla. Haj!

Kommentera

Publiceras ej