God Jonig Jul

0kommentarer

Hej!
What a day. Hela konceptet med att alla skulle fira jul här ute i min lilla stuga var ju perfekt. Dock hade jag ju inte räknat med den här påsmygande febern, huvudvärken samt halsmördarn. Så jag måste erkänna att det är väldigt skönt nu när det bara är jag och Frida kvar (samt pappa på ingående), MEN det var jättemysigt att ha alla här.

Jag har precis varit ute och fixat stallet samt tagit in hästarna, de fick komma in lite tidigare idag eftersom det är så farikens kallt ute. Alla hade frost i ögonfransarna. Ska gå ut lite senare och ge dem lite mera kvällshö innan jag går och lägger mig. Nu ska jag göra ris a la malta, vänta in pappa och sedan blir det sällskapsspel med ett glas rosévin i handen (bra för halsen har jag hört)! Eventuellt går vi över till grannarna och spelar mera spel när deras gäster har åkt om det inte blir för sent.

God jul! Mio och Rill hälsar.

Kommentera

Publiceras ej