Powernap

1kommentarer

Hej.
Nu sitter jag och lökar fast jag har en del att göra, nästan bättre att ta en riktig powernap tror jag så kommer jag kanske igång sen. Jag har förvisso sovit länge i natt men endast i etapper på grund av min äckliga slemhosta.

Bolagsshoppingen inför nyår är avcheckad. Jag ska låna en outfit av Mallis så slipper jag lägga mina sista ören på en klänning som jag kommer att använda en gång i mitt liv. Hundarna får sova över hos grannarna och C-Lan styr middagen så nyår känns överhuvudtagen ganska check.

Ikväll kommer Linda, Linnea, Emelia och Dalila hit på besök och innan dess ska jag hinna plocka ihop lite här inne, göra klart stallet, byta sängkläder, bära in ved och konstruera en laxröra. Men det ska nog gå som smort efter min lilla PN..

Puss!

1 kommentarer

Pappa

30 Dec 2010 16:52

Du har nog världens bästa grannar. Var rädd om dom.

Kommentera

Publiceras ej