Realistisk och stark bajslukt

0kommentarer

Shit. Dagarna går skrämmande fort!

Jag kom precis hem till ett iskallt hus. Sedan jag fick min senaste elräkning så har jag strukit bekvämligheten att värma huset med el medans jag är borta ur mitt liv. Eller, lite elvärme måste jag ju ha på så saker och ting inte fryser sönder samt så att det går att vistas inomhus utan overall, men första timmen när jag kommer hem får jag sitta i morgonrock och tofflor ovanpå kläderna innan jag eldat igång värmen igen, som nu alltså!

Jag hade en trevlig utekväll igår trots tidigare decemberutgångar och trots det faktum att jag faktiskt var onykter. Vi drack upp nyårsbubblet, det kanske var det som fick mitt humör på topp. Jag lämnade förfesten men Linda, Robin och Landström och detta visade sig visst vara ett vinnande koncept (om jag får tala för mig själv dvs). Det var rikti nice att få sällskap på schlagergolvet och svetten rann. Jag hann även med att reta upp en gaytjej som ville "ta det utanför" samt skälla ut garderobskillarna för att de tappat bort min minikavaj (jag fann den senare i fickan på täckjackan). Kvällens bästa var uteslutande dock bajssprayen inne på max, något klockrenare får man leta efter. Linda fick en väldigt realistisk och stark bajsluktsspray i julklapp och den användes rätt flitigt i slutet av kvällen.. Omoget men helt galet kul.

Nu ska jag göra en åkarbrasa och sedan se om granna ringer över mig på bönspelet ikväll. Hästarna sov ute inatt så jag är mockningsbefriad idag. Imorgon ska jag på besök på ett eventuellt extrajobb. Nu vill Mio ha en matbit dessutom! Hej!

(Lyssna på Kent - Vintervila, du kommer inte bli besviken)

Kommentera

Publiceras ej