Småögona mina

0kommentarer

Godkväll.
Det blev en intensiv shoppingtur för mig men nu är äntligen ALLA julklappar inhandlade och jag måste säga att jag är rätt nöjd. Det råkade dock bli någon extra julklapp här och var, till exempel en KISStröja till Elias. Man måste ju se till att grabben är cool på skolan.

Jag har även handlat all mat jag behöver inför julafton. Bland annat släpade jag hem 4 kg potatis, 6 liter julmust och ingredienser till minst 3 liter ris a la malta. NICE! Men fem timmar i människoträngseln var extremt påfrestande vill jag lova, dessutom dog mitt visakort.

Nu har jag precis kommit in till mig efter lite pajätande nästgårds. Ska strax klä mig för krig och gå ut och ta in hästarna för natten samt ge dem några pussar och kramar. Sedan ska jag slå in julklappar tills småögona mina blir för trötta. Puss!

Kommentera

Publiceras ej