KikarN

2kommentarer

Hej igen.
Nu har jag varit på min arbetsintervju. Jag försov mig en aning imorse och hann därför inte tvätta håret, konstigt nog gick det rätt bra ändå och jag ska dit på inskolning nästa vecka. Efter det hämtade jag upp mamma och så tog vi en shoppingrunda på Systembolaget och Coop, mamma har ingen bil så hon må ju få skjuts ibland. Det är ju rätt drygt att gå loss på bolaget utan transportmedel.

Nu sitter jag här med Rill i knät, han är och taffsar på tangenterna. Jag tror att han försöker härma mig, han är så förbaskat mänsklig ibland. Jag ska strax klä på mig krigsmunderingen och gå ut i stallet med mina hundar som skakar av energi. Jag har frusit konstant sen jag vaknade men det beror väl kanske på den här rackarns förkylningen. Ikväll ska jag på en middag som mer och mer börjar likna en släktmiddag och det är inte min egen släkt vi talar om här så jag är redan nervös.

Min blogg är fruktansvärt bildlös för tillfället eftersom jag inte orkat leta fram sladden till kameran. Därför ser jag detta som ett ypperligt tillfälle att slänga in en bild på Mallis och KikarN som allmän underhållning. Håll till godo!

2 kommentarer

Bettan

28 Dec 2010 17:06

Jag kan störa mig extremt på kunderna. Typ tant Agda som går i slow motion och inte ens har fyllt i rätt papper eller tagit fram sin legitimation.

Alltså det är ju det där med att de har ens pengar som är hållhaken tror jag, man är för beroende av deras tjänster för att bojkotta dem.

Ida

28 Dec 2010 23:54

Grattis till jobbet! Frågan är bara - var ska du jobba nånstans?

Kommentera

Publiceras ej