Det blev ett jädra hoolabaloo

1kommentarer

Hej!
Nu har jag glidit genom Sverige och känt mig extremt cool i min lilla saab, med solglasögon och en snus under läppen. Kom fram vid halv fyra trött men nöjd. Sedan har jag följt med Nora på middagsbjudning, gott och trevligt. Nu har vi precis kommit in efter en väldigt lång promenad Falun by night. Hundarna verkar nöjda nu och jag är pretty sugen på att krypa i säng.

Nu minns jag inte allt som jag skulle skriva om lördagen, men roligt var det i alla fall trots den totaaaalt katastrofala starten på kvällen. Jag och Mallis slapp utgång och fick istället se dans av allra högsta klass i en källarlägenhet på haga. Jag skrattade så att jag fick svåra magsmärtor och grät. Tack för den pojkar. Sedan fick jag även en komplimang som jag blev sjukt nöjd över.. - Har du sett filmen "10 orsaker att hata dig"? Du påminner jättemycket om den dissiga tjejen i den filmen. Alltså inte till utseendet utan till sättet. Yes!

Imorgon ska jag få rida Pigge Piggelin, det känns som en ära. Sedan vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, morgondagen får utvisa. Puss.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

19 Apr 2011 09:08

Du skrev inte att du glömde bort din far.

Kommentera

Publiceras ej