Fyfariken

0kommentarer

Ett skepp kommer lastat meeed.. en sojakorv.

Fyfariken. Jag lyckas inte komma igång med plugget. Det blev inte bara lunch hos Sonja idag, det blev även en liten smoothie där vid tresnåret och senare en middagsbit. Sedan var jag förvisso hemma en sväng men så fort granna kom hem igen efter sin kvällsutflykt gick jag och Sonja ut på kvällspromenad samt fastnade i stallet med att rycka vinterpäls från våra köttbullehästar.

Imorgon ska jag åka och lämna mina älskade älsklingar Mio och Rill hos morfar Stena. Bianca kommer ju i helgen och det skulle bli alltför jobbigt för mina små gubbhundar utan barnasinne kvar att stanna hemma. Sedan ska jag åka och hämta vilddjuret i Nordmaling. Jag hoppas och tror att hon och Nima kommer funka ihop över helgen, båda är lika busiga. Själv blir jag ju då även strandad här i min stuga eftersom jag inte kan lämna dem ensamma hemma, vilket passar ganska bra med tanke på plugget som måste göras.

Jag har fått mina CSNpengar idag vilket firas med en apelsin, yey!

Kommentera

Publiceras ej