Hundnörd

0kommentarer

Jag har blivit en riktig hundnörd. Jag vet inte riktigt om detta bådar gott inför framtiden, jag kommer förmodligen sluta upp totalt isolerad i en liten stuga med 11 hundar för att jag inte kunde få några barn och för att ingen karl ville ha mig efter att jag påbörjat min hundsamling. Som en hundmotsvarighet till crazycatlady.

Jag har precis kommit in från en långpromenad med Sonja och alla 6 hundarna, det är helt sjukt att de går så bra ihop och att vi kan vara ute och vandra med 5 av 6 st lösa (jourhunden Nima är i koppel på promenader). Om vi får hundbesök på gården är det aldrig något problem heller att släppa in en nying i vår lilla flock. Efter promenaden har mina hundar fått köa till duschen, inte uppskattat men nu är de rena och fina! Det är en mycket behaglig känsla som infinner sig i huset när alla hundarna är mätta, motionerade och nöjda.. Kärlek!

Kommentera

Publiceras ej