I´ll be yours

0kommentarer

Godkväll.
Sitter hemma i stugan en fredagkväll och diskuterar djupa frågor med mig själv samtidigt som jag försöker plugga lite. Mitt liv och min känslor svänger fram och tillbaka så fort just nu att jag inte hänger med själv. Jag får helt enkelt bara försöka ta några djupa andetag och se vad som händer.

Har spenderat dagen med lillebror, eller ja, jag har haft det övergripande ansvaret över lillebror men han har inte varit hemma hela tiden. Fy fariken vad jag älskar den lille pöjken. Jag kom hem vid sju tror jag, och var faktiskt ganska kreativ där ett tag. Någon hade ställt en jättefin utekruka med en violliknande blomma i på min bro när jag kom hem, skulle gissa på att det är min fantastiska granne men jag har inte kunnat utröna det än. Hur som helst fick det mig att vilja städa upp på min bro så jag har burit bort däcken, slängt lite skrot och tagit reda på diverse föremål. Sedan har jag även städat bilen invändigt och ska försöka tvätta den utvändigt imorgon. Hundarna har varit ute och röjt omkring, framförallt Mio som varit ute på vårens första jaktrunda! Sorkåkern har ju tinat fram..

Nu sitter jag som sagt med plugget men det går trögt. Samhällskunskap är inte min grej bevisligen, kvällens ämne är ekonomi och det kväver mig. Jag håller även på att spela sönder en låt, så som jag alltid gör när jag hittar en ny låt som jag gillar. Lyssnar på den på repeat i en vecka och sedan vill jag aldrig mer höra den. Om det inte gäller Kent då dvs.



Imorgon är det party och då ska jag gå all in med jumpsuit och ett glatt humör. Finns det något bättre än att fira påsken med BK, jag tror inte det? Tji fick förresten jag, som trodde att jag skulle bli utan påskägg i år. Jag fick ett av min kära mor, fyllt med cashewnötter! Så mycket godare än påskgodis. Love.

Kommentera

Publiceras ej