Vårleran

1kommentarer

Goddag.
Idag är jag totalt energilös. Dessa dagar kväver mig..
Jag blev precis inbjuden på nyponsoppa nästgårds, en invit som jag genast tackade ja till, jag ska bara vänta tills vårdcentralen ringt upp mig. Idag ska jag dessutom inte bara snylta på hyresvärdsfamiljens mat, jag ska nämligen ta med mig en liten present till the kids. På så vis jämnar det ju ut sig lite.

Idag är det annars plugg som gäller, jag har en del att ta igen eftersom jag jobbat två dagar. Ska häva mig ut på en promenad med dogsen också så får jag kanske lite mer energi sen, synd bara att man måste duscha dom efter varje promenad i den här vårleran.. Sedan ska jag leta rätt på kameraladdaren så jag kan ta lite nya pics!

Have a nice day.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

07 Apr 2011 18:39

Nice säger vi och du vet vad vi menar. Sedan så hoppas vi att den andra grejen hämtas oxå.

Kommentera

Publiceras ej