Waka waka

1kommentarer

Hola.
I just love spending money. Synd att tillgångarna inte är så stora.. Jag har varit och handlat hundmat hos Mallis, typ 800 spänn bara där! Handlade Fridas födelsedagspresent som var en bilsele till Bianca, och lite torkad korvsnarra till Mio och Rill som ju är hos pappa över helgen. De fick med sig så de kunde bjuda Mikki också.

Lämnade di brune hos pappa, smärtfritt. De känner sig nog rätt hemma där. Hämtade Bia hos syster och Micke i Nördmaling, tog en snabb inspektion i myshuset innan jag begav mig hemåt. Här hemma pågår dock i skrivande stund en liten dispyt mellan de två svarta damerna.. Nima är bestämd och Bia är enorm. De har varit ute och lekt lösa vilket gick superbra, men här inne går det inte riktigt lika godt. Jag sitter här med en blomspruta redo att attackera Nima. Alltså, det är absolut ingen fara på taket men det förekommer en hel del morrningar, något som jag dock är väldigt van vid det här laget.. Nima är väldigt rädd om sitt hem (endast när det gäller andra hundar) och jag antar att det är rätt vanligt när de inte haft ett eget hem förut. Lilla hjärtat!

Förövrigt var Nima en stjärna utomhus igen. Om de busade lite för långt bort (enligt mig) behövde jag bara ropa så avbröt hon buset och kom som ett skott. Så fin! Idag fick jag även duscha och torka tassarna riktigt noga för första gången. Hon är en riktig kanonhund verkligen.. Jag önskar jag hade en hundgalen sambo, då skulle jag ha behållt henne utan att tveka. Min lilla byracka!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll ikväll, det är ju fredag!

1 kommentarer

Frida

09 Apr 2011 15:19

Om dom går fint ihop kanske vi vill hehehe

Kommentera

Publiceras ej