Ett snöpligt slut

0kommentarer

Hej.

Denna trevliga fredag fick ett snöpligt slut. Nu ska "någon" bli nykterist.. vi får väl se hur det blir med den saken. Obs! Denne någon är inte jag.

Jag tog precis in hästarna, de är ju ute på betet men jag brukar låta dem sova inomhus ungefär en natt i veckan. Då gosar de ner sig i nyspånet och vill inte kliva upp förrän tio på morgonen. De var dock mycket förvånade över tidpunkten för inhämtandet denna "kväll"! Simzon stirrade mycket lustigt på mig. När de förstod att de skulle få sova inne blev de i alla fall väldigt nöjda.

Imorgon är det BK´s night out, det ser jag fram emot. Sov gott!

Bjussar på ytterligare en sovrumsbild. Dessa inventarier gör nämligen sovrummet (och mitt liv) komplett (samt något oredigare)! Observera att jag inte hade vett att avlägsna min telefon från sängen inför fotograferingen.

Kommentera

Publiceras ej