Nails

0kommentarer

Japp, här kommer ett blogginlägg om mina stackars naglar. Frukta ej, det blir ett kort inlägg och sedan återgår jag till intressantare ämnen igen.

I alla fall. Mina naglar är gjorda av något stenliknande material och är alltid långa. Mina långa naglar är bra till väldigt mycket, det är dem jag skriver med på datorn t ex (mina fingertoppar kommer inte åt), de fungerar ofta utmärkt som pincett dvs man kan greppa mycket små ting, man är en uppskattad kliare (både på människor och djur), de får mina korta barnliknande fingrar att se lite längre och slankare ut, och dessutom är det ganska snyggt. Snyggt om de är omskötta, vilket mina inte är de senaste 6-7 åren.. därför ska de nu klippas. De har börjat anta en smutsig ton och är fulla av små skador. Jag har en jobbig tid framöver, avskyr nämligen att behöva ta i saker med bara fingertopparna..

Nu ryker dom!

Kommentera

Publiceras ej