En speleman från trakten

1kommentarer

Hej.

Nu är vi hemma igen. Jag ligger i sängen och smågnäller på ungdomen som är ute och buskör på vägen här utanför. Haddingen bjöd på god mat och trevligt sällskap, och på hemvägen fortsatte lördagen att leverera. Imorgon ska jag äntligen gå på Nolia med Soffan och Fetaste, det kan bara inte bli dåligt.. jag + marknadsstånd+ krimskrams + provsmakning = true story. Här kommer lite bilder från veckan som passerat.

Lillebror fyllde 8 år! Slips, tomtebloss, ett nintendo wii, det var ett fulländat kalas! Jag älskar att en viss (äldre) person misstog ett tvspel för att vara en kartong med micropopcorn


Jag vill ha ett likadant barn


Grova experiment i köket. Denna form åkte efter fotograferingen in i ungen och resultatet var helt klart ätligt. Ingredienser: Smått och gott ur kyl och frys


En speleman från trakten


Jag har tandvärk förövrigt, jag tänker försöka somna nu med förhoppningen om att den kommer att vara som bortblåst imorgon. Godnatt.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

14 Aug 2011 02:01

Gå till tandläkaren!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej