En inblick

0kommentarer

Godkväll.

This has been a great day (förutom att jag tvingades in en mycket obehagande sits under förmiddagen). Jag tog i alla fall bilen till Sofia och fick sedan åka pakethållare till Nolia, sjuk nostalgi att åka pakethållare! Hade kjol på mig lämpligt nog så en och annan bilförare i rätt höjd kan ha fått en inblick.

Jag shoppade 12 par sockar, 2 gästhanddukar, en WC-skylt och en Varning för hunden-skylt. Jag tänker att den sistnämnda skylten i kombination med Rillans mördarskall kan hålla inbrottstjyvar på avstånd. Vi avslutade utflykten med vegetarisk sushi på shogun och sedan följde Sofia med mig till träningen på hippo. Hon fick en liten catch up på alla nya hästar och blev nog rätt sugen på att ta upp ridningen igen..

Hemma på gårn fann jag karln med ett ölstop i den ena handen och ett luftgevär i den andra. Nu ligger han bredvid mig och sover fullt påklädd ovanpå överkastet.. ska jag tolka dessa tecken som att han haft en jobbig vecka på Nolia?

Kommentera

Publiceras ej